מטבחי יוקרה

תפיסת העולם של המותג מודלנובה, מבוססת על הקפדה יתרה על אסתטיקה עיצובית והמחשבה כי "אלוהים נמצא בפרטים", התפיסה ההוליסטית, כי המטבח הוא חלק מהמכלול השלם, מייצרת שיח עיצובי מדעי מחד ואומנותי פורץ דרך מאידך.

מוזמנים לצפות בקטלוג המטבחים המעוצבים.

יתרונות מטבח יוקרתי

הקשבה מלאה ללקוח
מודולנובה ישראל ממשיכה את המסורת העיצובית המתקיימת בתהליך הייצור במשרדי המותג: הקשבה מלאה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.
תהליך עיצוב בשיתוף פעולה מלא
מודלונובה מאפשרת לאדריכלים ויזמים לבקר במפעל על מנת להכיר ולהתרשם מקרוב מתהליך העיצוב ולקחת חלק בחוויית היצירה הייחודית של מטבחי יוקרה איטלקיים מהיסוד ועד למטבח המעוצב המוגמר .
תפיסת עולם אסתטית
תפיסת העולם הייחודית שלנו מבוססת על טיב האיכות ולא על כמות. כל רהיט מבטא השקעה בפרטים הקטנים.
חוויה ייחודית
הודות לכבוד הרב שרוחשת החברה לאסתטיקה ועיצוב, כל רהיט הוא ייחודי במינו ומותאם לחלומות ולטעם האישי של הלקוח.

שאלות ותשובות בנושא מטבחים יוקרתיים

תשובה

לקוחות החברה מוזמנים להגיע אל משרדי מודולונובה ישראל הממוקמים בהרצליה ולהתרשם מהאספקטים העיצוביים הייחודיים לחברה. צוות החברה ילווה את הלקוח בהקשבה לרצונותיו ולטעמו האישי ויחד, נגבש את עיצוב מטבח היוקרה האיטלקי שלכם. 

תשובה

הודות לתפיסה העיצובית ההוליסטית, אנו רואים את תוצר העשייה כחלק אימננטי מהחברה. מסיבה זו, כל מוצר היוצא את בית המותג מקבל אחריות מלאה, לרבות כל שאלה או רצון לרענון המטבח. 

תשובה

צוות מעצבי החברה מורכב מקבוצת מעצבים שבראשם עומד המעצב הראשי שהוא גם במקרה האח הקטן משלושת האחים הבעלים של החברה. צוות המעצבים של מודולנובה  עברו הכשרה ייחודית להם ומלווים את תהליך הייצור על כל שלביו. 

תשובה

חומרי הגלם המשמשים לייצור מטבחי היוקרה נגזרים כולם ממשאבי הטבע האיטלקיים והסוערים. ממחצבות האבן, דרך העצים ועד לחומרים המעובדים – האווירה האיטלקית של מחוז פריולי מגיעה עד אליכם הביתה.

בואו נכיר טוב יותר.
מלאו את פרטיכם כדי שוכל להתחיל להכיר טוב יותר ביחד